Οι ανησυχίες της κοινής γνώμης για την Κλιματική Αλλαγή έχουν έρθει σε δεύτερη μοίρα την τελευταία διετία, με τους καταναλωτές να εστιάζουν την προσοχή τους στα άμεσα οικονομικά προβλήματα της καθημερινότητας.
Όπως έδειξε η παγκόσμια διαδικτυακή έρευνα της Nielsen για το περιβάλλον και την αειφορία, από τους 25.000 χρήστες του ίντερνετ από 51 χώρες που έλαβαν μέρος στην έρευνα το 69%ενδιαφέρθηκε για την κλιματική αλλαγή το 2011, ποσοστό ελαφρώς υψηλότερο από το 66% του 2009, αλλά χαμηλότερο από το 72% του 2007.
Η οικονομική κρίση που ξέσπασε στις ΗΠΑ το 2008 και που στη συνέχεια εξαπλώθηκε στο σύνολο των οικονομιών του πλανήτη έφερε στο προσκήνιο τις οικονομικές ανησυχίες εις βάρος των περιβαλλοντικών.Από την άλλη πλευρά το ενδιαφέρον των καταναλωτών δείχνει να προσανατολίζεται προς ζητήματα που άπτονται της καθημερινότητάςτους, όπως η χρήση ζιζανιοκτόνων στις καλλιέργειες, η διαχείριση των οικιακών απορριμμάτων και των υδατικών πόρων αντί για το ευρύ ζήτημα της Κλιματικής Αλλαγής.
Ενδεικτικό του σφυγμού της κοινής γνώμης των δύο μεγαλύτερων ρυπαντών του πλανήτη, Κίνας και Ηνωμένων Πολιτειών, είναι ότι το......ενδιαφέρον για την κλιματική αλλαγή μειώθηκε σε 64% από 77% και σε 48% από 51% αντίστοιχα, κατά τα δύο τελευταία χρόνια.
Μάλιστα, το 21% των Αμερικανών που δεν απασχολούνται με την Κλιματική Αλλαγή πιστεύει πως οι αιτίες της είναι φυσικές και ότι δεν οφείλεται στην ανθρώπινη δραστηριότητα.
econews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου