Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ψίχουλα....


Του Δημήτρη Δανίκα

Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
Παιδί μου, τι δουλειά κάνεις; Στυλίστας. Δηλαδή; Να, ντύνω μοντέλα και διάφορες κυρίες του Κολωνακίου και των βορείων προαστίων.
Εσύ, παιδάκι μου; Διαφημιστής. Δηλαδή; Να, δουλεύω σε διαφημιστική εταιρεία.
Εσύ; Εγώ είμαι promoter. Δηλαδή, what is this; Να, προμοτάρω κανά καλλιτέχνη, καμιά παραστασούλα, καμιά ταινιούλα.
Εσύ; Εγώ είμαι δημοσιογράφος. Πού; Να, παίρνω συνεντεύξεις από κάποιον αστέρα και τις πουλάω.
Εσύ; Εγώ είμαι βοηθός διαφημιστή.
Εσύ; Εγώ βοηθός στυλίστα. Δηλαδή; Να, κουβαλάω τα ρούχα για τη φωτογράφιση.
Εσύ; Εγώ κάνω ΡR. Τι είναι αυτό; Δημόσιες σχέσεις. Σε ποιον; Οπου βρω.
Για να μην πολυλογώ. Εκατοντάδες στυλίστες. Χιλιάδες διαφημιστές σε εκατοντάδες μικρές και μεγάλες εταιρείες. Χιλιάδες πρωτοεμφανιζόμενοι και μαθητευόμενοι δημοσιογράφοι ονειρεύονται να τρυπώσουν σε κάποιο πόστο. Εκατοντάδες παριστάνουν τους δημοσιοσχεσίτες. Μια μικρή και τόσο φτωχή χώρα διαθέτει υπερτριπλάσιο πληθυσμό σε τέτοιες υπηρεσίες.
Αν κοντά σ΄ αυτούς προσθέσεις περίπου ένα εκατομμύριο δημοσίους υπαλλήλους, εκ των οποίων τα δύο τρίτα καταναλώνουν τον μισό παραγωγικό τους χρόνο σε συνταγές μαγειρικής και στα στοιχήματα και σουλατσάρουν στα καφενεία και στα σουπερμάρκετ.
Αν βάλεις και ένα εκατομμύριο νοματαίους με rooms to let, εξοχικές ταβέρνες και άλλες τουριστικές δραστηριότητες τεσσάρων μηνών ετησίως. Και προσθέσεις τους μικρούς, μεσαίους και μεγάλους εισοδηματίες συν γυναιξί και τέκνοις.
Και αν υπολογίσεις ότι οι περισσότεροι εξ αυτών φοροδιαφεύγουν ασυστόλως και κανονικώς, ε, τότε καταλήγεις στο παράλογο και στον Ιονέσκο.
Οι κανονικοί, σε ετήσια βάση, σκληρά εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα μαζί με τους πραγματικούς προλετάριους καθώς και τους μετανάστες και τους λαθρομετανάστες, περίπου δύο εκατομμύρια το σύνολο, είναι αυτοί που βγάζουν το ψωμί της Ελλάδας.
Γι΄ αυτό τώρα σκάσε και γλείψε τα ψίχουλα. Ετσι θα καταλάβεις επιτέλους τι θα πει πραγματική Οικονομία!

ΠΗΓΗ : www.tovima.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου